måndag 4 januari 2016

Det väller in förfrågningar - via KIK

Det väller in kontaktförfrågningar via KIK. Det är folk som hittat mig på Victoria Milan men som inte betalat för sig. Stackars VM som inte kan kamma hem pengarna.

De flesta är artiga och belevade. En del fattar inte ett nej. En del fortsätter att skriva trots "nej" och "hotar" med att visa sin dolme på bild. I och med att de själva är kåta så tror de med automatik att jag också skall var det. Detta trots att jag tackat nej till vidare kontakt totalt. De blir blockade. 

Jag har inga heta chatter med någon. Jag utväxlar inte intima bilder. I alla fall inte förens jag vet om jag vill ha sex med personen i fråga eller ej. 

Dejten igår var trivsam men han är inte den rätte. Nya intressanta förfrågningar kommer dock in. Det löser sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar