onsdag 9 augusti 2017

Tacka vet jag....

Män som bryr sig
Män som hör av sig regelbundet 
Män som inte kväver mig
Män som ringer bara för att få höra min röst
Män som lägger om sina affärsreseplaner för att få träffa mig
Män som smiter från slänktangelägenheter för en middag på mysigt ställe
Män som man kan ställa de där svåra frågorna till - och jag får svaren
Män som har ett inre lugn som smittar av sig
Män som bjuder på middagar och trugar på mig ett gott glas vin
Män som ringer upp mig bara för att det är tråkigt att köra bil själv
Män som man kan anförtro sig till
Män som är prestigelösa och nyfikna
Män som ger mig sin sanna identitet utan att knössel. 
Män jag kan lita på
Män jag kan skratta med
Män som är på samma planet som jag
Män som får det att pirra i magen....

Ja jag tror mig ha hittat den rätte. Jag balanserar på kanten av avgrunden men inser att jag måste ge lite mer av mig själv för att det skall bli rätt. Med nervösa små steg försöker jag göra det det. 
Det känns  livsfarligt men samtidigt härligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar