måndag 1 april 2013

En stunds lycka - och härlig sex


Jag har haft en makalös helg. Jag har fått kärlek i drivor. Ömt, ärligt, försiktigt, omsorsgfullt, begärande, krävande, sinnligt, mjukt, lagom våldsamt och helt ljuvligt. Allt detta kryddat med makalöst goda viner, vacker miljö, mängder av finess och god mat. Jag tror knappt det är sant.

Det är annorlunda att träffa en kärlekstörstande single som slukar en med hull och hår och som dessutom tar varenda chans som uppstår till att träffa mig. Det är skillnad mot de män jag mött via VM som alltid haft någon slags reservation.
Jag njuter varenda sekund. Jag vet inte vart resan går och det gör inte han heller. Vi njuter i det gemensamma vi har här och nu. Det räcker för oss.
Så gott som alla närmast sörjande i dejtingvärlden är informerade om att jag är upptagen ett tag eller kanske även på lång sikt. Alla utom två har jag gett besked och det är de två män som finns på väldigt långt avstånd - en i Sverige och en utomlands. En möter jag i yrket och det finns ingen anledning att informera honom tidigare då han har egna problem att lösa. Den andre tror jag läser denna blog ibland. 

Till mannen långt borta
Som jag sa en gång - jag väntar inte precis på dig. Det vore inte rätt. Du måste fixa ditt liv och sen får vi se. Just nu måste jag se om mitt eget hus.
Jag har ingen destinationspunkt på den resa jag befinner mig nu. Jag är bara "här och nu" och njuter fullt ut. Jag mår bra och jag får kärlek i överflöd. Det hade kunnat vara du - trots problemen. Men du valde att säga nej...i alla fall tills vidare.
På sätt och vis finns du med här ändå. Du och den andre mannen som bor långt borta. Ni satte en minsta standard som jag stundtals förbannat. Det blev svårt att leta med er två som förebilder. Men plötsligt en dag verkar han stå där framför mig. En lika bländande man med lika vacker själ och CV som du själv. Jag måste syna honom fullt ut. Innan och utan. I hjärta och själ. För han finns här....inom räckhåll. Precis just nu. 
Jag vet inte vart jag är på väg men läser du detta så kom ihåg. Knacka på den dagen du "kommit ut" och är en fri man. Hör av dig då med en tydlig förfrågan så ser vi vart min resa tagit vägen. Vem vet, bakdörren kanske står på glänt...men du måste prova och se. Om du inte rycker i handtaget så vet du inte och jag kommer inte märka om du gått över min bakgård. Kanske är jag single och kärlekstörstande igen. Kanske är dörren låst. Lova att prova!
Du finns kvar i mitt hjärta ...förevigt
KRAM


Småler.... tillfredsställd såväl kroppsligen som själsligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar