lördag 18 maj 2013

Fungerar Victoria Milan?

Fungerar Victoria Milan? Det är den vanligaste sökfrasen som får besökare att trilla in på denna blogg. Svaret är JA - Victoria Milan fungerar men det är bra mycket fler män än kvinnor vilket kan göra det svårt för männen. Jag har fikat med massor av män, tyvärr diskvalificerat de flesta men också träffat fyra fantastiska män under två år. Tre av dem hade jag sex med (en i taget - fixar inte haremslivet). En är ännu oprövad. Han valde att avstå på grund av avståndet. Respekt!

För egen del är jag inte aktiv längre. Jag har helt enkelt annat för mig. Jag har fått en värdig vän med ungefär samma specifikation som jag sökt under två år på VM. Jag hittade honom i en bar - ej på VM. Killen är dessutom single och helt utan bagage av pågående eller nyligen genomlevd skilsmässa. Han är makalöst bra på att laga mat och är "fingerfärdig" på det hela taget till min stora förnöjelse. Jag får intellektuella utmaningar av honom och jag kan gå hand i hand med honom på stan utan att någon av oss behöver oroa oss. Vi kan till och med kyssas i en bar om vi vill. Ingen bryr sig. Luktar gott gör han också ....överallt.
Med andra ord - jag strular inte med din man. Du kan inte heller hitta mig bland de profiler som finns på VM.
Det finns en del iakttagelser och historier som kanske kommer att berättas här framöver men egentligen så är denna blogg för tillfället död. I alla fall gällande ämnet pågående otrohet.

Om besöksstatistiken
Oroa dig inte -jag kan inte se vem som läser här bara hur personen hittar hit. Jag ser endast land, browser, sökord och operativsystem. Du kan lugnt utforska denna blogg om du vill. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar