måndag 26 november 2012

En sann konversation från Victoria Milan

Mycket får vi tjejer utstå på Victora Milan. jag undrar vilka kvinnoperspektiv som finns i huvudet på en kille som denna. Detta är en sann konversation. Jag har bara rättat några stavfel.

Jag: Hur länge har du varit här på VM?

Han: En månad kanske. Hur länge har du varit med?

Jag: Sen augusti förra året. Men jag har varit borta lääääääänge. De är lite sjukt för vi tjejer får så mycket uppmärksamhet att vi kan må dåligt av det. Det är jobbigt att avvisa folk hela tiden. Ni har jobbigt av precis motsatta skäl.

Han: Haha ;) Hu många har du träffat då?

Jag: Fikat med ca tio. Träffat två. Ej samtidigt dock - i sekvens. Men det händer saker som gör att goda saker har sitt slut i förtid ibland.

Han: Hur hänger det ihop att du fikat med ca 10 och fikat med 2? Betyder det att du träffat 12 st då? ;)

Jag: Nej två har kvalat vidare. Fast båda är ute ur bilden nu. Jag har ju varit här i 18 månader nu. De flesta möten är "stendöda". Kemi går inte att förutspå oavsett hur bra man kommer överens i mail.

Han: Har du lust att skicka ngn bild på dina fina bröst? ;)

Jag: Nej, sånt gör jag bara med de jag är riktigt intima med. Där är vi inte ännu och jag börjar fundera på om jag vill vara det. Det var lite plumpt tycker jag.

Han: du är en ful Gammeltacka och plump gris som ingen vill vara med tyvärr. Jag säger som alla anda inkl. din s.k. man: Du får stå kvar!

Jag hann tyvärr varken tala om att det var jag som påbörjat skilsmässan eller vilka ljuvliga killar jag redan träffat på Victoria Milan. Killen var för konflikträdd för att låta mig svara. Han hade redan blockat mig. Jag gjorde detsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar