måndag 9 januari 2017

En analyserande dejtingkandidat

För första gången någonsin har jag sprungit på en man som hoppar av dejtingkarusellen för att analysera vad han håller på med. Jag är förbluffad. Det är dessutom en av de kandidater jag värderat så högt att jag känt vördnad över utsikterna och insett att jag själv måste göra en rejäl hemläxa innan jag vågar träffa honom fullt ut.

Han tar en time-out men säger sig vilja träffa mig senare. Jag tar en time-out då jag har annat för mig och är rätt less på såväl single män på konventionella dejtingsiter som de jag finner på Victoria Milan. Jag blir mest så himla besviken....såväl på korrespondans som riktiga möten.

Jag ägnar mig åt mitt lilla företag, hjälper vänner i nöd och börjar träna på allvar igen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar