torsdag 19 januari 2017

Status Victoria Milan och buggarna

Jag har fortfarande inte hört i från supporten Victoria Milan gällande de rapporterade buggarna. Jag har fått ett svar gällande en av dem. Övriga tiotal buggrapporter har de inte svarat på.

De har stängt ner matchningsfunktionen helt vilket är bra. Den läckte som ett såll.

Notera att ingen information läcker ut från själva webbsiten. Det är när man är där inne som integritetsfunktionerna är dåliga samt  funktionaliteten bedrövlig. Exempelvis chattgränssnittet är helt under isen.
  • Man får ladda om sidan två gånger för att se det svar som trillat in. 
  • Helt plötsligt dök det upp 45 olästa mail häromdagen i form av en gammal konversation som jag inte varit inne i sedan tidig höst.
  • Textboxen på iPad är katastrofalt smal och svårhanterlig
Jag har tagit ner min profil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar