torsdag 28 mars 2013

Det händer mycket positivt nu

Förvirrad och smått i kaos drog jag ut på stan i fredags. Intrycket av den vän som inte höll fullt ut - eller om det var jag som inte gjorde det - hade förvirrat mig rejält. Gamla känslor och gamla erfarenheter virvlade upp i min hjärna och mitt hjärta var lite tilltufsat även om någon "kärlek" aldrig förekommit i denna nätrelation.

Jag drog in på favoritbaren och träffade min fenomenale väninna. Hon som alltid skrattar och som bjuder in den ena efter den andre i cirkeln av vänner. Jag hade jättekul. Jag tog så småningom en promenad runt baren. Det var trångt och folk svajade betänkligt. Där var han plötsligt....leende. En trivsam, snygg och stilig single som började konversera mig.

Vi åt lunch idag. Vi har gjort massor med annat också på bara några få dagars bekantskap men vad lämnar jag inte ut här i denna blog. Jag vilar lycklig i en IRL relation där vi båda blev attraherade och tände på varandra utan att ha tagit omvägen via vare sig websex eller den minsta lilla diskussion om sexuella preferenser. "Här och nu" var det som gällde. Det var ett ljuvligt spel - kurtis på högsta nivå.

Killen skrattar, pratar och bubblar som jag, ser väldigt bra ut, har oerhört sofistikerad stil, har en perfekt "CV", kan föra sig och vet hur en man skall hantera en dam. Vi förstår varandra yrkesmässigt och han verkar vara väldigt framgångsrik. Han har stil och ett varmt hjärta.

Jag fattar inte vilken tur jag haft som sprungit på denna pärla. Jag skall syna honom noga och håller han fullt ut så kanske jag ger upp kommande single liv. Han är tillräckligt bra för att jag skall inse att jag bara "måste" ge oss en rejäl chans.
Släng er i väggen alla föregångare och alla ni som aldrig träffade mig. Ni har ingen aning om hur en herre skall föra sig eller för den delen hur en dam skall behandlas. Ni har massor att lära er!
Jag tänker inte orda mer här och nu om denna relation - den är för viktig för mig. Dock skall sägas att det inte går någon som helst nöd på mig. Just nu får jag precis allt det jag behöver och lite till. Det finns några kommande blogposter och gror i min hjärna - de skall skrivas. Det finns en del obearbetad ilska som bubblar upp när jag är trött som idag - jag skall avreagera mig här. I övrigt är superharmonisk.

ps. Min VM profil är givetvis stängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar