onsdag 4 december 2013

Storstädning på min blogg och i relationer

Jag har börjat städa bort en del patetiskt dravel. Det vill säga texter vars enda funktion var att lindra någon slags smärta. Smärta som jag tror gått över nu.

Jag har även dragit ett kort i det tysta spelet med mannen långt borta. Jag inser att han bör städas bort också. I alla fall den variant som huserat i mitt sinne den sista tiden.

Och hur gör man då detta? Jo jag sticket näsan djupt ner i dyn så att stanken till sist blir så fasansfull att jag flyr och kan förhoppningsvis lämna för gott. Jag öppnade upp min Victoria Milan profil igen för att bli "mätt" på den typen av män. Jag tänker inte träffa eller ens ha en endaste het mailväxling med en enda av dem. Men jag kan per mail ha diskussioner och kanske få de svar jag söker för att förstå och få frid.  Jag tror det finns generella svar som återkommer i var mans historia....dessa vill jag veta.

Sen kan jag ju alltid roa mig med att mucka gräl med några av dem. Det finns en del mindre begåvade män där. Män som inte tål ett vänligt "nej tack" och då ger jag gärna svar på tal. Undra hur många som kommer ha blockat mig inom en två veckors period :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar