fredag 10 augusti 2012

Mina älskare - Nummer 2

Under mitt första år på Viktoria Milan har tre män kommit mig nära. De är alla tre helt olika som personer. Alla har påverkat mig som såväl älskarinna som medmänniska. Alla har gett mig kunskaper för livet. Kunskaper jag inte velat vara utan men i ett fall åtminstone velat slippa smärtan över att få även om det inte gör ont längre. 

Nummer 2 träffade jag helt förutsättningslöst strax innan jul 2011. Jag hade gett upp för stunden och skulle stänga kontot en tid. Vid en sista genomscanning hittade jag honom. Ett fysiskt praktexemplar, lämplig bakgrund och levandes i ett öppet förhållande. Det kändes tryggt. Jag vill inte skada någon.

Redan första kvällen - en afterwork - slog det blixtar emellan oss. Två veckor senare träffades vi på ett hotell. Jag fick uppleva sex på ett sätt jag aldrig gjort förut. Ett fysiskt praktexemplar innebär också en fysisk prestationsförmåga och en återhämtning utöver det normala. Han lärde mig vad "ett bra fuck" är...eller tättare sagt 3-4 stycken vid samma tillfälle. Det jag känt med honom inne i mig har jag aldrig upplevt innan. Både passform, teknik och längd på sessionen. Ljuvligt även om jag också kunde bli rejält trött. Det var sex och gymnastik på en gång. Men härligt!

Men inte nog med ljuvlig sex - Nummer 2 är min tvillingsjäl. Med honom kan jag prata om precis allting. Han ställer krav på mig som person - han hjälper mig att utvecklas som människa. Vi tänker lika dant - vi har samma värderingar. Nästan spökligt!

Allt var perfekt en tid. Jag hade en älskare utan risk för att såra tredje part men mitt sinne grumlades av en annan oavslutad affär.
Vi stod nakna framför en spegel. Jag strax framför honom. Jag såg hans strålande fysik - brunbränd, axelbred och grann. Han log och jag log tillbaka. En arm kring min midja....tänk om jag hade haft kameran med mig. Det var en härlig bild.

Ett gammalt minne blixtrade då till i mitt huvud. Hur skulle det vara att ha Nummer 1 bakom mig. Lite kortare och tio kilo lättare men med järnfysik.

Det gjorde lite ont....men jag slog bort det och vände mig och kysste min heta älskare..
Jag insåg några timmar senare att jag var tvungen att släppa Nummer 1 för gott. Jag hade delvis redan gett upp honom men inte drömmen om allt det vi sa vi skulle göra.

Sagt och gjort....jag kapade linan till Nummer 1 ....om än kanske inte på bästa möjliga sätt. Samtidigt vände jag mig om och gav Nummer 2 hela min uppmärksamhet. Här och nu. Men glädjen blev inte långvarig. Han fick problem att ta han om. Jag skickade hem honom med löfte om att finnas kvar i någon form när han kom tillbaka till mig. Kravlös kärlek fungerar på det sättet. Den finns alltid kvar...oavsett vad som händer.


Nummer 2 och jag är tvillingar även om våra stjärntecken är kräftan. Han har hjälpt mig att sålla agnarna från vetet på Viktoria Milan. Jag skickade honom och hans fru på terapi. Han kommer att förbli min vän för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar