fredag 10 augusti 2012

Mina älskare - Nummer 3

Under mitt första år på Viktoria Milan har tre män kommit mig nära. De är alla tre helt olika som personer. Alla har påverkat mig som såväl älskarinna som medmänniska. Alla har gett mig kunskaper för livet. Kunskaper jag inte velat vara utan men i ett fall åtminstone velat slippa smärtan över att få även om det inte gör ont längre. 

Nummer 3 tog mig med storm redan första stunden. Lång och snygg dök han upp på centralen. Underbar röst - healing för min själ. Vi togen en fika på O'leary´s. Han sög tag i min blick och fick mig omväxlande att rodna och fnittra. Hans hand letade sig fram över bordet. Jag tog den. Efter en stund kunde jag koppla av och titta djupt i hans fantastiska blå ögon utan att vare sig skratta eller göra grimascher. Det flöde som skapades mellan oss var nog det häftigaste jag varit med om i denna fas. Jag blev mjuk, varm och go. Jag kände hur kroppen öppnade upp och sög in hela honom. Ja visst blev jag lite blöt i trosan....men jag avslöjade inget....inte förens nästa fika.

Så höll vi på i några månader. Vi umgicks publikt - kaffe och luncher. Ibland undrade jag om det räckte för honom...han kanske inte ville gå vidare alls. Men så en dag fick jag lite extra hjälp av honom då jag privat behövde en människa med hans yrkeskunskaper. Jag började känna oerhörd värme över hans godhet och dessutom hade jag ett behov av att fly hemifrån. Jag gjorde det...till ett hotell i stan. Han dök upp efter några timmar och vi drack vitvin och åt sallad. Jag var den förste för honom sedan han träffat den kvinna han varit ihop med under mängder med år. Jag kände en viss nervositet i luften. När jag slutligen låg halvnaken i sängen så retades jag och sa "Du gillar det här va?" varvid han svarade "Nej jag gillar dig!". Jag kände mig utvald och jag mådde underbart bra.

Den natten var helt annorlunda mot allt annat jag varit med om. Han gav mig den starkaste orgasmen jag någonsin haft. Jag gav honom det han behövde. Men det mest fascinerande var nog mellanspelen. Ömhet, pyssel, kramar, klappande - trots att han både sov och halvsov som de flesta män gör i pauserna. Vid ett tillfälle försökte jag frigöra mig från hans fasta grepp då han sov tungt. Det var ungefär som i Robin Hood filmen när Robin Hood själ sista pengapåsen från kungen. Hur jag än slet för att glida ur hans famn så halade han in mig omgående igen. Det kändes som om jag var det mest värdefulla för honom i hela världen.

Nummer 3 är skorpion och han älskade som en skorpion lär göra. Med djävulsk precision lekte hans tunga i mitt sköte och i hela akten kände jag en brinnande passion. En dold bubblande vulkan som sipprade igenom i sprickorna då och då. En fuktig dimhöljd fruktträdgård med saftiga exotiska frukter och mängder med lugn och ro. En man att såväl älska med som att hålla i när åskan går.

Vi träffades en gång till. På stranden och i en stuga. Jag fotograferade honom precis innan jag skulle åka. Makalösa bilder som speglar hans själ såväl som person som älskare. Sedan dess har vi inte setts. Jag tror inte han är borta....vi har kontakt. Livet kan komma emellan ibland även om man inte vill det. Jag tror vi kommer ses igen snart...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar