onsdag 28 december 2016

Se upp med fotografier på Victoria Milan - nya webbgrässnittet

Det finns flera buggar gällande  hur bilderna hanteras i Victoria Milans nya webbgrässnitt.

  • Om du tar ner din profil eller sätter den som dold så syns den bild du hade uppe sist vid sökning per username/användarnamn. Tag bort alla bilder när du vill ta en paus är mitt råd.

    Om någon klickar på din bild så är givetvis profilen nedtagen eller dold. Men ditt användarnamn och din bild syns tyvärr vid sökning
  • Den bild som visas som pop-up i nedre högra hörnet då du besöker en profil eller flirtar syns också klart och tydligt fast du sagt att dina bilder inte skall visas utan att nyckel delats ut.
  • Det har förekommit att dolda bilder synts i nya matchningsfunktionen men denna bugg tror jag är löst nu. Det kommer upp en helt "tom" bild för de som har nyckel på alla bilder
Efterhand som buggarna löses så stryker jag dem från de listor jag har bloggat om här.

Här är alla buggar jag skrivit om




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar