fredag 30 december 2016

"Det ska vara både säkert och roligt att träffas via Victoria Milan" - jag blev avslöjad i går

Ord från Victoria Milans egen webbsite. De poängterar tryggheten gång på gång.
Det ska vara både säkert och roligt att träffas via Victoria Milan. Våra professionella administratörer jobbar med kontinuerlig övervakning för att garantera att din trygghet och konfidentialitet bevaras. Alla medlemmar kan enkelt rapportera misstänksamma aktiviteter och profiler genom att enkelt klicka på den ikon som finns på samtliga medlemmars profiler. Medlemmar som bryter mot användarvillkoren blir antingen spärrade eller eventuellt också svartlistade.
En man på en socialt nätverk kände nyligen igen ett då aktivt fotot på Victoria Milan. Han var oerhört oförskämd och det framgick tydligt att jag inte var värt ett piss. Att han själv var medlem på VM brydde han sig inte ett skit om. Det vill säga - han dömde mig med annan måttstock än sig själv.

Killen har hade inte tillgång till nyckeln till mina bilder. Gissningsvis har han sett den på grund av någon av de buggar jag rapporterat. Eller så är hela webbsiten hackad igen. Jag letar efter sådana källor.

Jag ser att Victoria Milan jobbar med koden då de har stängt av en del av de felande funktionerna. Jag bara undrar hur många som blivit lidande precis som jag?


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar